פחד במה הוא מכשול שניתן לעבור אותו אם רק תקבלו את הכלים הנכונים. כולנו מפחדים לדבר ולעמוד מול קהל. ההבדל בין אנשים שונים הוא כמובן במינון. ישנם כאלו שהפחד משתק אותם ובעצם לא מאפשר להם להתבטא. בהרבה מקרים אלו דווקא האנשים המוכשרים מכולם בעלי ידע וניסיון שנמנעים מלתת במה לעצמם. אם כבר ניסיתם שיטות אחרות ועדיין הפתרון לא נראה באופק הגיע הזמן לנסות משהו אחר.

פחד במה אינו גזרת גורל ואפשר באמצעות תרגול נכון ויעיל ברוב המקרים להתגבר עליו לחלוטין.

אצלנו בקורס לליווי מרצים נעבור אתכם שלב אחרי שלב לבניית ההרצאה המושלמת ולהתמודדות עם פחד הבמה. ברגע שתשלטו בכל פרטי ההרצאה ותדעו בדיוק איך לפתוח את ההרצאה, איך להשחיל את הבדיחה הנכונה, ברגע שכל פרט וכל מילה יהיו ידועים לכם מראש. האינטראקציה עם הקהל תהיה הרבה יותר חופשית וזורמת. זהו כמובן תיאור קצר על קצה המזלג. הירשמו עוד היום לאתר וקבלו עשרות מאמרים בנושא, כולל מידע על אופן בניית הרצאות מנצחות שיכניסו לכם עוד אלפי שקלים בחודש.

מוכנים לקפוץ למים ולהתחיל להרוויח בגדול? הגיע הזמן לשים את הפחד בצד ולצאת לחיים חדשים. מובטח לכם שבעתיד תזכרו בחיוך איך עמדתם נבוכים על הבמה ולא ידעתם מה להגיד.

פחד במה התמודדות עם אויבים מדומיינים

פחד במה הוא אויב מדומיין עליכם להיות אמיצים ונחושים בכדי להילחם בו אבל גם לדעת שהרבה מהפחד נמצא בידיים שלכם ואתם יכולים לשנות זאת. מבחינה פסיכולוגית ברגע שתתנסו בהרצאות מוצלחות ותזכו לחיזוק חיובי הפחד יעלם בהדרגה. תמיד תהיה תחושה של התרגשות לפני עלייה לבמה אבל זה דבר חיובי ושונה לגמרי מפחד. התרגשות ותחושה של ניצחון שהנה עוד הרצאה מוצלחת בדרך לכיס שלכם.

אצלנו בקורס לליווי מרצים נעשה ביחד סימולציות מדויקות באמצעותם נוכל לבנות את ההרצאה המושלמת. שלב אחרי שלב נרכוש את כל הכלים המתאימים בשביל להפוך אתכם למרצים מבוקשים. תהפכו במהרה להיות בראד פיט של עולם ההרצאות ואם בלורית זה לא העניין שלכם תוכלו להסתפק בברוס וילס.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.