חמש השאלות שעליך לשאול את עצמך כדי להפוך למרצה מבוקש

1. האם אני יודע להציג במשפט אחד את הרצאתי עם הערך עבור מזמין ההרצאה?

 

בשיחת מעלית, בשיחת מכירה ועוד, נדרשת תמציתיות ובהירות של עשייתך ומה שיוצא למזמין ההרצאה מכך.

משפט מחץ ממוקד , הוא זה שמבדל אותך ואת הרצאתך.

 

2. האם אני באמת יודע אתת הצרכים של מזמין ההרצאה בקהלים שלי? , אילו שאלות עלי לשאול כדי לברר את הצורך אצלו?

 

מרצים רבים פונים לכל הקהלים באותה הצורה בלי להבין באמת מה הם מחפשים.

זה מתבטא בטקסטים השיווקיים, בניסוחים שלך בשיחות המכירה ועוד.

 

 

3. האם הרצאתי כזאת טובה באוזני שומעיי , כפי שאני חושב?

 

מרצים רבים המגיעים לתוכנית ההכשרה שלנו, טוענים שהרצאתם מספיק טובה.
לכך ישנה תשובה אחת ברורה, אם מתקבלות אצלך שיחות של: "שמעתי על הרצאתך
ואני רוצה להזמין אותך להרצות אצלינו", או שלא מתקבלות שיחות שכאלה.
ברגע שההרצאה שלך מגיעה למצב בו היא מוכרת את עצמה, זאת התשובה שהקהל

חושב שהיא באמת טובה ולכן הוא ממליץ עליה.

 

 

4. כמה השיווק של הרצאתך ממוקד ועוצמתי?


שיווק יעיל מייצר מיתוג גבוה ומקל על שלב המכירה. אין צורך במאמץ לשכנע אף אחד.
ראו אותך, שמעו את הרצאתך ומתקשרים אליך כדי לבצע הזמנה כי ההמלצות חמות,
ברור על מה הנך מרצה ולמה הם צריכים זאת, הרצאתך עושה את העבודה בשבילך.

5. האם יש לי דרך (שיטה) לגדילה ולהתייעלות? 

 

 

אם הגעת עד לכאן, אני יודע שהנך מחפש זאת וזה חכם מאוד מצידך.

≈ האם הינך יודע כיצד להביא את הרצאתך למצב בו היא מרתקת וסוחפת את הקהל,

איך לפתוח בעוצמה, להציג את עצמך נכון, לשבור את הקרח עם הקהל ועוד ועוד

טכניקות של המרצים המנוסים.

למעשה,כפי שכתבתי, ההרצאה יודעת למכור את עצמה במצב הזה.

≈ כמה השיווק שלך מביא  תוצאות ומתגמל אותך על ההשקעה בו?

האם הטקסטים הפרסומיים שלך מייצגים אותך נאמנה?

מי רואה אותם ומה זה גורם לו לעשות?

≈ כמה שיחות המכירה שלך משתפרות והינך מצליח למכור יותר משיחה לשיחה?

האם הגדרת את תהליך המכירה שעובר מזמין ההרצאה מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד הסגירה?


עבודה על פי שיטת מכירות נכונה, מכפילה ומשלשת  את התוצאות במהירויות שיא.