אם תמיד חלמתם להרצות מול קהל ולהרוויח אלפי שקלים בחודש עכשיו עם קורס המרצים שלנו תוכלו להגשים את החלום ולהפוך כל הרצאה שלכם להצלחה. שיווק עצמכם כמרצים היא הדרך להפוך את עצמכם למוצר שמוכר את עצמו בצורה יעילה ואפקטיבית בהתאמה מיוחדת  לקהלים שונים.

אנחנו יודעים איך לעטוף כל הרצאת דגם בהתאמה לסוג הקהל. ברגע שלמדתם את העניין תוכלו להשתמש באותה הרצאה עבור קהלים מגוונים. צריך רק לדעת כל פעם לשנות את הדגשים. אם אתם מרצים בפני אנשי חינוך תוכלו להכניס תכנים המדברים אל ליבם בתוך ההרצאה ופונים אל המצוקה שלהם כמחנכים. גם אופי הבדיחות מותאם לקהל. לספר בדיחה לאנשי צבא רציניים זה דבר שונה לחלוטין מהרצאה מול אנשים צעירים שעכשיו חזרו מטיול בהודו ורוצים לשמוע על המומחיות שלכם בתחום. ביחד נלמד איך לצעוד בדרך הקשה אך הבטוחה לבניית ההרצאה המושלמת. מובטח לכם שאחרי שתעברו את הקורס תוכלו להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם באלפי שקלים. על כל הרצאה תוכלו לגבות 2000 שקלים. באמצעות הכלים שרכשתם אצלנו תוכלו לחולל שינוי אמיתי בחיים שלכם.

שיווק עצמכם כמרצים בדרך אל הצלחה אישית וכלכלית

שיווק עצמכם כמרצים היא הדרך הבטוחה להגדלת ההכנסה החודשית באלפי שקלים. אך בנוסף לפן הכלכלי  ישנו עניין פסיכולוגי עמוק ביכולת שלכם להרצות מול קהל. תארו לעצמכם איך אחרי הרצאה מוצלחת כל הקהל עומד על רגליו ומריע עם דגלים הנושאים את השם שלכם וברקע מתנגן השיר האהוב עליכם ביותר לקול תשואת הקהל. אומנם קצת הלכנו רחוק מדי J אבל התחושה אחרי הרצאה מוצלחת היא מדהימה ואחרי שתחוו זאת פעם אחת מובטח לכם שתתמכרו לדבר. אנחנו תמיד מדגישים בקורסים שלנו שהטיפול הכי טוב שאתם יכולים להעניק לעצמכם הוא ללמוד איך להרצות על מה שקרוב אליכם ביותר.

קורס המרצים שלנו במחירים מפתיעים

קורס הכשרת המרצים שלנו מכוון במיוחד עבורכם ויש לנו חבילות משתלמות במחירים מוזלים. אנחנו מלמדים אתכם אומנות שבסופו של דבר לא רק שתחזיר את המחיר ששילמתם עבור הקורס אלא תיתן לכם הרבה יותר. הירשמו עוד היום למחזור הבא. בכל שאלה נוספת שיש לכם בנידון אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.