קורס הדרכת מרצים נועד במיוחד עבורכם כל אלו המעוניינים להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה שלהם על ידי הרצאות לציבור. הקורס נועד עבור בעלי עסקים קטנים הרוצים להרצות על תחום ההתמחות שלהם. אם יש לכם התמחות מיוחדת בנושא שבו אתם מרגישים שיש לכם הרבה מה לתת הגיע הזמן להפוך את החלום לממשות. אם אתם מומחים לתזונה או לרפואה משלימה, אם יש לכם עסק למוצרי מזון בריאות או אתם מדריכי כושר מנוסים או אלופים באומניות לחימה. סיפור ההצלחה שלכם חייב להיות מתורגם למילים.

באמצעות קורס הדרכת מרצים תרכשו את הכלים לבניית הרצאה מנצחת ולהצגתה באופן מושלם מול הקהל. הקורס כולל גם סימולציות חיות והתנסות במתן הרצאה חיה.

איתם ישראלי הכוח המניע מאחורי הפרויקט הוא מרצה מבוקש בכל הארץ שהסיפור האישי שלו הפך להיות מקור להכנסה מרובה. כעת את כל הידע ואת כל הניסיון שהוא צבר במשך שנים הוא ריכז להדרכה וליווי של מרצים. שלושה חודשים של ליווי צמוד כולל שיחות אישיות יובילו אתכם למקום אחר לחלוטין.

אתם שואלים את עצמכם כמה ניתן להרוויח מהעניין? על הרצאה אחת אפשר לקחת 2000 שקלים ומעלה ולהגיע לסכומים שלא חלמתם עליהם. אם אתם רוצים להיות מרצים הקורס שלנו הוא הדבר המתאים ביותר עבורכם.

קורס הדרכת מרצים חמשת הצעדים המובילים

קורסי ההדרכה שלנו כוללים פיתוח והעמקה של שיטת חמשת הצעדים המובילים לבניית הרצאה מנצחת.

ההצלחה היא בידיים שלכם

ההצלחה היא בידיים שלכם פנו אלינו עוד היום דרך האתר ונעזור לכם להפוך למרצים מבוקשים. אנחנו נספק לכם את כל הכלים הנדרשים להיות מספר אחת בשוק ולהגיע לקהלים שונים ומגוונים. בקורס נלמד איך לבנות הרצאת דגם אחת ולשווק אותה לקהלים שונים. זהו מתכון בטוח להגדלת ההכנסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.